Direktlänk till inlägg 5 februari 2010

2010 - livet enligt erica

Av Erica - 5 februari 2010 11:02

Denna vita lilla prins kan verkligen ta död på all motivation man har.

Jätte peppad gick jag ut i stallet imorse för att trotsa snöandet och blåsten och rida, när jag sen ska ta in honom vill han inte gå in i stallet vilket slutade med att han slet sig och lyckligt sprang omkring lös på gården.

Och det här håller på å bli vardag för oss, Kavvan bråkar & sliter sig, jag får jaga honom över hela gårn och när jag väl får tag i honom hamnar han i hagen igen, och jag går hem..

Vi har ett pojkväns förhållande jag och Kavvan. När det går bra svävar jag på rosa moln och tycker livet är helt underbart och när han bråkar med mig så grinar jag!

Aja, Rubbe kommer hem idag så vi får ta nya tag imorgon, Kavvan brukar nämligen bli lite extra dum när Rubbe är borta.


Och äntligen helg.

Jag börjar jobba 15,00, så där lagomt tills Jens gör helg. Iofs jobbar jag fm imorgon och 14,30-22,00 på söndag så lite helg ska jag väl få iaf.

På lördag kväll ska jag följa med Emelie på releaseparty för hennes pappas nya skiva, trevligt trevligt =)

Och här börjar också vårt nya liv, vårat liv som vuxna..

Det är nämligen slut på katastrof fyllor, dyra taxiresor, värdelösa efterfester,minnesluckor, ångest.. Ja, allt som hör våra typiska katastrofkväll till.


Har förövrigt fått tider enda fram till Maj i Orrviken och GUD SÅ SKÖNT!

Ska kika på dem när jag börjar jobba =) Känns så otroligt skönt att veta hur många timmar man lyckas skrapa ihop i början av månaden så man faktiskt kan tacka nej till jobb om man har annat planerat annars får allt annat komma i andra hand och man tar på sig allt jobb man kan få.. Inte så kul att göra folk besviken för man lovar och sen ångrar sig för att man ska jobba!


Nej nu blir det en dusch och städa lite innan det bär iväg på jobbet.

Tack å hej


     

Bus i hagen =)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erica - 24 maj 2010 20:14

Dålig uppdatering på slutet.. Speciellt när våran dator ännu en gång lagt av. Men allt är som vanligt, jobb, hästar och alldeles för lite Jens tid. Behöver lite förändring, det ska vi väl styra upp. Har redan två kanon grejer på gång, men det t...

Av Erica - 19 april 2010 21:08

Ja nu är det länge sen igen, jag är riktigt dålig på det här. Eller jag har väl inget riktigt intresse av att skriva men kan ju vara kul ibland.   Hade iaf en kanon bra påsk om vi bort ser från från måndagen då vad som verkade som en lysande idé ...

Av Erica - 31 mars 2010 10:34


Dålig på att uppdatera.. Eller det har varit lite dåligt med allt senaste tiden, då både jag och Jens bara har jobbat som det känns. Men nu har jag bara ett pass kvar sen ska jag vara ledig.. Enda tills nästa onsdag om allt går som planerat. Un...

Av Erica - 22 mars 2010 17:12

Underbara sol.. Jag älskar den.   Och igår fick jag njuta av den hela dagen på Svartsjöarna. Dock inte idag då jag har jobbat och självklart inne. Men vad gör det, mitt liv är som en dans på rosor när solen tittar fram. Jag påverkas så jäkla my...

Av Erica - 16 mars 2010 13:01

Ja nu är det min tur, jag håller på att bli förkyld, hals ont, hosta och igårkvällst hade jag feber. Men efter att ha legat på soffan från att jag kom hem tills jag gick och la mig igår kände jag mig lite piggare imorse. Idag jobbade jag fram till ...

Presentation


- Livet enligt Erica

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards